Overblog
Edit post Folge diesem Blog Administration + Create my blog
4. März 2015 3 04 /03 /März /2015 13:37

Critica la Islam si ortodocsie ante portas (III)


Draga Viorel,

Privite prin lupa omului religios, fiecare fractiune a vreunei religii isi are adeptii ei. Asa este in hinduism, crestinism, musulmanism, etc.


Am ajuns la concluzia ca doar in lumea stiintifica, din care fac parte, pot avea opinii, dialog si daca am dovezi, oamenii de stiinta, imi accepta teoriile, ipoteza.


Nu asa si in disputele religioase. Din cand in cand mai scriu cate un comentariu la adresa religiilor, Papei de la Roma sau Mitropolitului de la Moscova si, spre delectarea mea, observ cum lumea reactioneaza. Chiar acum cateva ore am comentat ceva despre papa Francis pe situl Altmarius.


Sigur ca lumea nu este de acord cu mine, eu care am trait si in Est si in Vest si in Arabia si in America de aproape jumatate de secol! E normal!! Cei care au trait evenimente la TV si care doar au citit texte de referinta sau acceptate de infrastructura timpului, inceaca sa ma educe......
Unul imi da lectii de istorie, certandu-ma ca nu stiu ca "arabii ne-au luminat" traducand texte grecesti si romane. Ce sa-i spun? Ca daca biserica crestina nu ar fi interzis stiinta grecilor si a romanilor antici timp de o mie de ani, nu aveam nevoie de traducerile facute de arabi? Ca in familia mea de origine greaca si venetiana, am studiat de 500 de ani?Etc, etc, etc, etc....


Eu te admir pentru rabdarea cu care tot incerci sa unesti catolicii si ortodocsii! De ce? Tocmai acum cand au un dialog si si-au retras ghiarele unul din gatul altuia?


Las-i domnule sa prospere si sa piara fiecare in pace cu credinta si pacatul lui.

DG

Diesen Post teilen
Repost0

Kommentare